Biznes

Legenda polskiego rynku znika na dobre. To koniec pewnej epoki

20 lipiec 2021

Z polskiego krajobrazu znika legenda rynku pracy. Od poniedziałku 19 lipca Work Service będzie oferować swoje usługi pod marką międzynarodowej agencji zatrudnienia Gi Group.

źródło: fot. pixabay

   - Work Service, największa spółka sektora usług personalnych w Polsce, została założona w 1999 roku przez ówczesnych studentów Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

    - Ponad 20-letnie losy WS to odzwierciedlenie wszystkich przemian na rynku pracy, jakich byliśmy świadkami.

    - Rebranding jest kolejnym etapem konsolidacji usług w ramach Gi Group i wynika ze strategii biznesowej grupy.


Rozpoczęty 19 lipca 2021 roku proces rebrandingu Work Service na Gi Group obejmie różnorodne działania. W ciągu najbliższych tygodni zostanie wprowadzone nowe oznakowanie biur firmy w całej Polsce, logo Gi Group pojawi się na wszystkich materiałach marketingowych. Zmianę identyfikacji wizualnej będą wspierały silne działania marketingowe, planowana jest m.in. kampania wizerunkowa. Proces rebrandingu koordynuje zespół kierowany przez Kamila Jankowskiego, dyrektora marketingu Gi Group w Polsce.

Spółka Work Service nadal będzie działała jako podmiot prawny, zachowując dotychczasową nazwę przedsiębiorstwa. Oferowanie przez WS usług pod marką GI Group nie wpłynie na bieżącą obsługę klientów i kandydatów. Nie wymaga z ich strony podejmowania jakichkolwiek działań w zakresie dotychczasowej współpracy.

Ponad 20 lat na rynku

  – Ponad 20 lat działalności Work Service zbudowało nasze duże doświadczenie, zaufanie firm i kandydatów. Nadal chcemy jak najskuteczniej odpowiadać na rosnące wymagania rynku, rozwijając kompleksowość usług - począwszy od rekrutacji, przez zatrudnienie stałe lub tymczasowe, pełną obsługę kadrowo-płacową, po wspieranie rozwoju kariery pracowników. Od 19 lipca będziemy działać pod marką Gi Group, jednej z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych w Europie i na świecie - komentuje zmianę Iwona Szmitkowska, prezes Work Service.

Warto przypomnieć, że rok temu (w sierpniu 2020) Work Service oraz Gi Group zawarły umowę inwestycyjną, na mocy której Gi Group przejęła kontrolny pakiet akcji Work Service. Od tego czasu trwa proces integracji usług w tych spółkach. Dziś nastąpił ważny krok - wszedł w życie rebranding marki. Zmiana wynika ze strategii biznesowej Gi Group, która w skali globalnej pod tą właśnie marką oferuje usługi w obszarze rekrutacji, zatrudnienia tymczasowego i stałego oraz outsourcingu pracowników „blue collar”.

Mocniejsza pozycja....


czytaj więcej: www.pulshr.pl


autor: KDS

źródło: www.pulshr.pl