Asystent wsparcia ds. komunikacji- praca zdalna
Rekrutacja na zlecenie

Cała Polska
Zakres obowiązków
- Obsługa zgłoszeń klientów oraz kompleksowa opieka nad poszczególnymi zgłoszeniami, skargami klienta w cyklu życia zgłoszenia;
- Rozpatrywanie zgłoszeń klientów zgodnie z aktualnie obowiązującymi procedurami oraz w określonych terminach;
- Prowadzenie rejestru skarg zgłoszeń skierowanych przez klientów do Centrali,
- Współpraca z innymi Działami / wskazanymi osobami w firmie mająca na celu poprawne rozpatrzenie każdego zgłoszenia;
- Nadzorowanie rejestru zgłoszeń i procesu rozpatrywania skarg;
Wymagania
- język angielski na poziomie komunikatywnym,
- Znajomość pakietu MS Office na poziomie podstawowym,
- Komunikatywność,
- Elastyczność,
- Terminowość i sumienność,
- Chęć do pracy w dynamicznym zespole.
- aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (oraz inne dokumenty niezbędne do zatrudnienia).
Mile widziane
- doświadczenie w pracy ze zgłoszeniami/obsługą klienta lub w pracy biurowej
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w formie zdalnej
- pracę w międzynarodowej firmie, która znalazła się na liście najlepszych pracodawców w Polsce według Forbes i jest uwielbiana przez miliony konsumentów w Polsce i Europie
- sprzęt firmowy niezbędny do wykonywania pracy
- atrakcyjne benefity pracownicze: dofinansowanie do karty Multisport, vouchery rabatowe na zakupy online, zniżka pracownicza na produkty firmowe
- prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, aby każdy czuł się bezpiecznie
- przyjazny zespół w pracy.
O nas
Nasz partner to znana i rozpoznawalna w kilkunastu krajach w Europie sieć sklepów, oferująca odzież oraz produkty do domu. Stawiając na ciągły rozwój i dbając o różnorodność w zespole, zapewnia atrakcyjne warunki pracy oraz wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami. Jeśli chcesz zdobywać nowe doświadczenia zawodowe, stając się częścią międzynarodowego sukcesu — aplikuj już dziś!

Rekrutacja na zlecenie
Cała Polska