Asystent/ka ds. wsparcia pierwszej linii IT- praca zdalna

Rekrutacja na zlecenie

Cała Polska

Aplikuj +

opublikowano: 04 listopada 2025 08:48

Zakres obowiązków

  • obsługa zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych pracowników
  • wykonywanie checklist
  • kategoryzowanie zgłoszeń
  • tworzenie raportów
  • kontakt ze sklepami, kiedy jest on wymagany przy procesowaniu określonych zgłoszeń
  • pomoc w codziennej pracy zespołu HelpDesk
  • stały kontakt z opiekunem oraz pozostałymi członkami zespołu

Wymagania

  • Język angielski na poziomie min .średniozaawansowanym (B2)
  • Znajomość Excela na poziomie średniozaawansowanym
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Dokładność i terminowość w realizacji zadań
  • orzeczenie o niepełnosprawności (oraz dodatkowe dokumenty potrzebne do zatrudnienia wymagane przez pracodawcę)

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w formie zdalnej
  • pracę w międzynarodowej firmie, która znalazła się na liście najlepszych pracodawców w Polsce według Forbes i jest uwielbiana przez miliony konsumentów w Polsce i Europie
  • sprzęt firmowy niezbędny do wykonywania pracy

O nas

Nasz partner to znana i rozpoznawalna w kilkunastu krajach w Europie sieć sklepów, oferująca odzież oraz produkty do domu. Stawiając na ciągły rozwój i dbając o różnorodność w zespole, zapewnia atrakcyjne warunki pracy oraz wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami. Jeśli chcesz zdobywać nowe doświadczenia zawodowe, stając się częścią międzynarodowego sukcesu — aplikuj już dziś!

Rekrutacja na zlecenie

Cała Polska

+4000 kandydatów znalazło z nami pracę

Aplikuj bez barier

Znajdź pracę dopasowaną do Twoich umiejętności