Asystent/ka ds. wsparcia pierwszej linii IT- praca zdalna
Rekrutacja na zlecenie
Cała Polska
Zakres obowiązków
- obsługa zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych pracowników
- wykonywanie checklist
- kategoryzowanie zgłoszeń
- tworzenie raportów
- kontakt ze sklepami, kiedy jest on wymagany przy procesowaniu określonych zgłoszeń
- pomoc w codziennej pracy zespołu HelpDesk
- stały kontakt z opiekunem oraz pozostałymi członkami zespołu
Wymagania
- Język angielski na poziomie min .średniozaawansowanym (B2)
- Znajomość Excela na poziomie średniozaawansowanym
- Dobra organizacja pracy własnej
- Dokładność i terminowość w realizacji zadań
- orzeczenie o niepełnosprawności (oraz dodatkowe dokumenty potrzebne do zatrudnienia wymagane przez pracodawcę)
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w formie zdalnej
- pracę w międzynarodowej firmie, która znalazła się na liście najlepszych pracodawców w Polsce według Forbes i jest uwielbiana przez miliony konsumentów w Polsce i Europie
- sprzęt firmowy niezbędny do wykonywania pracy
O nas
Nasz partner to znana i rozpoznawalna w kilkunastu krajach w Europie sieć sklepów, oferująca odzież oraz produkty do domu. Stawiając na ciągły rozwój i dbając o różnorodność w zespole, zapewnia atrakcyjne warunki pracy oraz wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami. Jeśli chcesz zdobywać nowe doświadczenia zawodowe, stając się częścią międzynarodowego sukcesu — aplikuj już dziś!
Rekrutacja na zlecenie
Cała Polska