Asystent/ka wsparcia utrzymania usług IT - praca zdalna
Rekrutacja na zlecenie
Cała Polska
Zakres obowiązków
- Wsparcie w realizacji codziennych zadań operacyjnych i rozwiązywanie incydentów związanych z systemami centralnymi (druga linia wsparcia)
- Analiza i przetwarzanie danych raportowych
- Pomoc w procesowaniu oraz rozwiązywaniu zgłoszeń od użytkowników
- Wsparcie zespołu w monitorowaniu systemów, aplikacji, procesów
- Współpraca z dostawcami oraz zewnętrznymi serwisami
- Utrzymywanie oraz tworzenie dokumentacji w celu zapewnienia aktualności i poprawności działania dla całej sekcji
Wymagania
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)
- zdolności analityczne, umiejętność analizowania danych i wyciągania z nich wniosków
- aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (oraz inne dokumenty niezbędne do zatrudnienia)
Mile widziane
- podstawowa znajomość języka SQL
- doświadczenie z platformą ServiceNow
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w formie zdalnej
- pracę w międzynarodowej firmie, która znalazła się na liście najlepszych pracodawców w Polsce według Forbes i jest uwielbiana przez miliony konsumentów w Polsce i Europie
- sprzęt firmowy niezbędny do wykonywania pracy
- atrakcyjne benefity pracownicze: dofinansowanie do karty Multisport, vouchery rabatowe na zakupy online, zniżka pracownicza na produkty firmowe
- prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, aby każdy czuł się bezpiecznie
- przyjazny zespół w pracy
O nas
Nasz partner to znana i rozpoznawalna w kilkunastu krajach w Europie sieć sklepów, oferująca odzież oraz produkty do domu. Stawiając na ciągły rozwój i dbając o różnorodność w zespole, zapewnia atrakcyjne warunki pracy oraz wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami. Jeśli chcesz zdobywać nowe doświadczenia zawodowe, stając się częścią międzynarodowego sukcesu — aplikuj już dziś!
Rekrutacja na zlecenie
Cała Polska