Asystent wsparcia kontroli kosztów

Rekrutacja na zlecenie

Cała Polska

Aplikuj +

opublikowano: 04 września 2025 00:00

Zakres obowiązków

  • weryfikacja i akceptacja faktur zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • prowadzenie rozliczeń w Excel,
  • rozpisywanie kosztów na poszczególne konta księgowe (Excel),
  • kontakt z działem finansowym w języku angielskim,
  • wystawianie dokumentów,
  • sprawdzanie płatności dostawców,
  • zestawienia sald dostawców,
  • przygotowywanie raportów np. obroty, oszczędności,
  • wsparcie przełożonego i zespołu w bieżącej pracy.

Wymagania

  • średniozaawansowana znajomość Ms Excel,
  • średniozaawansowana znajomość języka angielskiego (B2),
  • komunikatywność, myślenie przyczynowo skutkowe,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (oraz inne dokumenty niezbędne do zatrudnienia).

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w formie zdalnej,
  • pracę w międzynarodowej firmie, która znalazła się na liście najlepszych pracodawców w Polsce według Forbes i jest uwielbiana przez miliony konsumentów w Polsce i Europie
  • sprzęt firmowy niezbędny do wykonywania pracy,
  • atrakcyjne benefity pracownicze: dofinansowanie do karty Multisport, vouchery rabatowe na zakupy online, zniżka pracownicza na produkty firmowe,
  • prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, aby każdy czuł się bezpiecznie,
  • przyjazny zespół w pracy.

Informacje dodatkowe

Nasz partner to znana sieć sklepów, działająca w wielu krajach Europy, która specjalizuje się w sprzedaży odzieży oraz artykułów do domu. Dąży do nieustannego rozwoju, oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz promuje różnorodności w miejscu pracy wspierając aktywizację zawodową osób z niepełnosprawnościami. Jeśli chcesz zdobywać nowe doświadczenie, stając się częścią międzynarodowego sukcesu, zapraszamy do aplikowania. Na stanowisku Asystent wsparcia kontroli kosztów kluczowe jest dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych oraz zapewnienie terminowych rozliczeń z dostawcami. Praca łączy w sobie zadania analityczne, przygotowywanie zestawień i raportów w Excelu oraz codzienny kontakt z zagranicznymi zespołami, co wymaga dobrej organizacji i swobody w posługiwaniu się językiem angielskim.

O nas

Nasz partner to znana i rozpoznawalna w kilkunastu krajach w Europie sieć sklepów, oferująca odzież oraz produkty do domu. Stawiając na ciągły rozwój i dbając o różnorodność w zespole, zapewnia atrakcyjne warunki pracy oraz wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami. Jeśli chcesz zdobywać nowe doświadczenia zawodowe, stając się częścią międzynarodowego sukcesu — aplikuj już dziś!

Rekrutacja na zlecenie

Cała Polska

+4000 kandydatów znalazło z nami pracę

Aplikuj bez barier

Znajdź pracę dopasowaną do Twoich umiejętności