Podczas gdy nasze życie mocno skupione jest na świecie online’u, by przebić się z ogłoszeniem o pracę, potrzeba kreatywności. Tym bardziej że ostatnich dwanaście miesięcy postawiło mocny akcent na media społecznościowe.
Z badań rynku wynika, że tylko w ciągu ostatniego roku w Polsce przybyło aż 1,4 miliona nowych użytkowników mediów społecznościowych, a na aktywność na Facebooku, TikToku czy Instagramie przeznaczamy średnio 2,5 godziny dziennie (blisko 1/3 czasu spędzonego online). A tu, by przebić się z ogłoszeniem, dotrzeć do jak największego grona odbiorców, trzeba mieć pomysł.
W świecie postów, like’ów i udostępnień liczy się bowiem coś więcej
niż opis stanowiska, widełki wynagrodzeń (jeśli są podane) i szereg
benefitów. Takich ofert jest mnóstwo, zapełniają tablice internetowych
grup branżowych i żyją do... odświeżenia strony. A chodzi przecież o to,
by nasze ogłoszenie przyciągnęło talenty wpisujące się w model
funkcjonowania organizacji.
Ogłoszenia z setkami reakcji.
Wiosną 2020 roku agencja Schulz brand friendly (ostatnio zmieniła nazwę na Ancymony) za pomocą wideoogłoszenia uzupełniała swój zespół kreatywny. Poszukiwanych było 5 specjalistów....
czytaj więcej: www.pulshr.pl
autor: Karolina Markowska
źródło: www.pulshr.pl