Asystent działu handlowego

Aplikuj Drukuj Pobierz PDF
MD International mazowieckie opublikowano: 15 maj 2019 13:42

Zakres obowiązków

  • Analizowanie bazy przetargów – online
  • Organizację transportu (zamówienie kuriera)
  • Obsługę magazynu wirtualnego – Excel)
  • Aktualizacje bazy danych klientów firmy – Excel
  • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • 2 lata doświadczenia w pracy w dziale obsługi klienta lub podobnym
  • Biegła obsługa komputera – pakiet MS Office
  • Samodzielność, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy, a także chęć do nauki i rozwoju w pionie handlowym
  • Orzeczenie o niepełnosprawności

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wstępnie na pół etatu
  • Pracę w biurze w Warszawie, bądź zdalną też w Warszawie lub okolicach
  • Zarobki są zależne od zaangażowania i osiągnięć
  • Jeżeli osoba będzie ambitna i pracowita oferujemy duże możliwości rozwoju
  • Miłą i wspierającą atmosferę

O firmie

MD International jest rozwijającą się na Polskim rynku firmą medyczną. Zajmujemy się kompleksowym zaopatrzeniem ośrodków zdrowia w sprzęt medyczny. Bogata oferta asortymentowa firmy MD International obejmuje wyroby medyczne jednorazowego użytku, jak i sprzęt specjalistyczny. Oferta handlowa budowana jest w oparciu o produkty renomowanych partnerów zagranicznych.

Ilość wyświetleń oferty: 48

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki.

×

Portal Pracy dla Osób z Niepełnosprawnościami

Wersja mobilna już wkrótce

Ciężko pracujemy nad wersją mobilną...

Tymczasem wypróbuj wersję na komputer.