Wyróżniona oferta

Asystent ds. wsparcia komunikacji/obsługi klienta - praca zdalna

opublikowano: 22 stycznia 2025 15:29

Rekrutacja na zlecenie

Cała Polska

Zakres obowiązków

  • nadzór przebiegu procesu zgłaszania skarg przez klientów:
  • kontrola nad poprawnością działania dostępnych sposobów złożenia skargi,
  • prowadzenie rejestru skarg zgłoszeń skierowanych przez klientów do Centrali,
  • wspieranie Kierowników Rejonów w rozpatrywaniu skarg,
  • nadzorowanie rejestru zgłoszeń i procesu rozpatrywania skarg,
  • obsługa wskazanej poczty dla Klientów ze wskazanych przez managera rynków:
  • rejestracja ich na portalu,
  • tłumaczenie zgodnie z dostępnymi narzędziami (brak wymogu znajomości języka lokalnego) oraz tworzenie na nie odpowiedzi,
  • kontakt z tłumaczami lokalnymi,
  • rozsyłanie odpowiedzi do klientów.

Wymagania

  • język angielski na poziomie ponadpodstawowym,
  • znajomość Ms Excel na poziomie podstawowym,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • elastyczność,
  • chęć do pracy w dynamicznym zespole,
  • aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (oraz inne dokumenty niezbędne do zatrudnienia).

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy ze zgłoszeniami/obsługą klienta lub w pracy biurowej

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w formie zdalnej
  • pracę w międzynarodowej firmie, która znalazła się na liście najlepszych pracodawców w Polsce według Forbes i jest uwielbiana przez miliony konsumentów w Polsce i Europie
  • sprzęt firmowy niezbędny do wykonywania pracy
  • atrakcyjne benefity pracownicze: dofinansowanie do karty Multisport, vouchery rabatowe na zakupy online, zniżka pracownicza na produkty firmowe
  • prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, aby każdy czuł się bezpiecznie
  • przyjazny zespół w pracy.

Informacje dodatkowe

Asystent ds. wsparcia komunikacji zajmuje się koordynacją procesu zgłaszania i rozpatrywania skarg klientów, dbając o poprawność działania systemu, prowadzenie rejestrów i wsparcie kierowników w rozwiązywaniu spraw. Dodatkowo obsługuje pocztę klientów z wybranych rynków, rejestruje zgłoszenia, tłumaczy wiadomości i wysyła odpowiedzi we współpracy z tłumaczami.

Rekrutacja na zlecenie

Cała Polska

Nasz partner to znana i rozpoznawalna w kilkunastu krajach w Europie sieć sklepów, oferująca odzież oraz produkty do domu. Stawiając na ciągły rozwój i dbając o różnorodność w zespole, zapewnia atrakcyjne warunki pracy oraz wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami. Jeśli chcesz zdobywać nowe doświadczenia zawodowe, stając się częścią międzynarodowego sukcesu — aplikuj już dziś!

Zobacz podobne oferty:

Więcej ofert