Wyróżniona oferta

Pracownik biurowy / asystent prezesa

opublikowano: 27 września 2024 11:34

Fundacja Regina

zachodniopomorskie

Zakres obowiązków

  • Obsługa korespondencji mailowej
  • Wyszukiwanie informacji w internecie
  • Obsługa dokumentów oraz ich archiwizacja
  • Układanie grafików dla opiekunek osób starszych
  • Praca z pakietem Microsoft Office i dokumentami Google
  • Telefoniczne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów

Wymagania

  • Miejsce zamieszkania na terenie województwa zachodniopomorskiego
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz dokumentów Google
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i zarządzania czasem
  • Dobra komunikacja oraz determinacja w pozyskiwaniu klientów
  • Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej (nie jest to warunek konieczny)

Oferujemy

  • Pracę w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
  • Zdalną formę pracy, co umożliwia wygodne wykonywanie obowiązków z domu
  • Wsparcie oraz odpowiednie przystosowanie warunków pracy dla osób z niepełnosprawnością
  • Szansę na rozwój zawodowy w przyjaznej atmosferze

Fundacja Regina

zachodniopomorskie

Fundacja Pomocy Osobom z Niepełnosprawnością Regina łączy rodziny osób niepełnosprawnych, doświadczonych przedsiębiorców i osoby zarządzające NGO.

Znamy problemy osób z niepełnosprawnościami od podszewki. Wiemy jakie problemy rozwiązywać.

Wierzymy że można wiele zdziałać działając kolektywnie. Razem możemy więcej.

Umiemy być skuteczni działając jako Przedsiębiorstwo Ekonomii Społecznej.

Wierzymy, że łącząc energię, wiedzę i kapitał możemy realizować projekty przywracające wolność i godność osobom niepełnosprawnym i seniorom.

Zobacz podobne oferty:

Więcej ofert